Aktuality

středa
2. dubna
2014
MUDr. Olga Sehnalová, MBA

napsal(a)
MUDr. Olga Sehnalová,
MBA

Olga Sehnalová zahájila kampaň do eurovoleb

Europoslankyně Olga Sehnalová, dvojka na kandidátce ČSSD do eurovoleb 2014, při příležitosti oficiálního zahájení volební kampaně (1. dubna) uspořádala tiskovou konferenci a setkání s občany ve Zlíně.

Na tiskové konferenci představila svá hlavní témata do eurovoleb 2014, která navazují na dosavadní činnost a aktivity Olgy Sehnalové v Evropském parlamentu. Jsou to kvalitní potraviny a výrobky, boj s nekalými obchodními praktikami, zlepšování práv cestujících a zvyšování dopravní bezpečnosti. 

Europoslankyně upozornila na to, že až 96 % občanů Evropské unie považuje za nejdůležitější při nákupu potravin jejich kvalitu. Zdůraznila, že existuje podezření, že jsou na středo- a východoevropské trhy dováženy značkové výrobky nižší kvality. Pro 70 % evropských spotřebitelů je původ zboží jedním z hlavních faktorů při jeho výběru. Česká republika je v úrovni spotřebitelských práv v rámci EU na nelichotivém pátém místě od konce. 

Po tiskové konferenci následovalo setkání s občany na Náměstí Míru ve Zlíně, kde Olga Sehnalová volební kampaň oficiálně zahájila. 

"Ve své volební kampani chci občanům skládat účty ze své práce poslankyně Evropského parlamentu v uplynulém období a ukázat konkrétní příklady, jak přijaté evropské normy ovlivňují, nebo brzy budou ovlivňovat, život lidí u nás, například v oblasti ochrany spotřebitelů," uvedla Olga Sehnalová. "Byla bych ráda, aby si lidé ze setkání odnesli i užitečné informace, které jim pomohou lépe se orientovat ve spotřebitelských právech. Věřím, že se nám podaří lidi přesvědčit, že složení Evropského parlamentu vzešlé z voleb 23. a 24. května bude mít zásadní vliv na další směřování Evropské unie, tedy i České republiky," dodala. 

Více informací o volebních tématech  a kampani Olgy Sehnalové nalanete zde

02.04.2014

převzato ze: www.cssd.cz